Een heel nieuw avontuur ...

We got married!

Eindelijk is het dan toch gebeurd: we zijn getrouwd. Het was natuurlijk niet het grootste huwelijk, maar dat was ook niet nodig. Het was de mooiste dag uit ons leven, ons nieuwe leven heeft zijn deur nog maar eens geopend voor ons!

Het is allemaal een beetje sneller gegaan dan normaal gezien gepland stond vandaag. Normaal was om 2 uur de trouw, maar ze hadden ons gevraagd of we vroeger konden komen. Wat mijn plannen dan weer helemaal in de war stuurde. Je kent dat wel, dingen die niet voorzien zijn op zo een grote en belangrijke dag. Ik was al heel erg vroeg wakker, heb niet veel geslapen, want had best wel wat zenuwen. Er moest nog vanalles gecheckt worden.

Zoals bijvoorbeeld Justin zijn pak, dat nooit is aangekomen. Jammer voor mij, maar goed voor hem. Hij wou het eigenlijk toch niet zo graag aandoen. Hij is dan maar getrouwd in een hemd, een korte jeansbroek en zijn nike's. Vind het trouwens spijtig dat we geen foto hebben van zijn outfit. Fotograaf heeft hem altijd maar verstopt! Maarja, Justin was content en ik ook. Al stond hij daar in een jeans. Hij voelde zich veel beter. Mijn bloemen waren er ook niet, we hebben het dan maar zonder gedaan. Toch is het even panikeren als er bepaalde dingen niet zijn. Maar het leven gaat voort, de minuten tikken voorbij en je beseft dat je helemaal geen bloemen nodig hebt en diegene die er moet zijn, is!

We zijn dan naar het 'gemeentehuis' gegaan om enkele papieren te tekenen en daarna hebben we onze pastoor ontmoet. Hebben de mis buiten gedaan, maar het was lekker warm. Een graad of 35, dus heb hem vriendelijk gevraagd van de mis in de schaduw te doen. De mis heeft ongeveer half uurtje geduurd wat perfect was. Toen hij vroeg of er iemand tegen dit huwelijk was, bleef het erg stil. Ja, er was dan ook niemand om te protesteren! Onze geloften aan elkaar hebben we gezegd, waren kort maar krachtig! Daarna de ringen uitgewisseld enja daar hadden we een klein probleempje. In de hotelkamer waar we verbleven pasten de ringen goed. Het was er niet warm omwille van de airco. Buiten daarentegen, wel was het iets warmer. Met als gevolg dat de ringen niet zo goed wouden passen. Maar ze zitten om onze vingers, en wat staat er in gegraveerd: wereld's kleinste handboeien! Hihi ...

Na de viering heeft de fotograaf nog enkele foto's getrokken en is hij vertrokken naar een volgend huwelijk. Ik ben mij gaan omkleden in iets luchtigers, want met die hitte was het bijna niet te doen. Enja natuurlijk heb ik dan naar mijn mama en papa gebeld om het grote nieuws te vertellen. Zijgingen ook vieren! Maar wij natuurlijk ook.We zijn lekker gaan eten maar niet in het restaurant dat hij eerst had aangekondigd. Het was een picknick in het park. Je weet wel, op een dekentje en een mandje met erg veel lekkers in. Hier hebben we erg veel tijd doorgebracht, rustig en op het gemak. We moesten nergens op tijd zijn. Na het park zijn we naar de cinema geweest. Al kan ik niet meer zeggen welke film we nu precies gezien hebben. Oepsie!

Na de film, werd het al erg laat. Het was denk ik een uur of 7. Maar omdat ik niet erg veel geslapen had en mijn middagdutje ook niet had, wel ja dat begint te wegen. Hadden dan ook besloten van naar het hotel te gaan. Het was een verrassing van Justin. Ik wist dat hij een hotel geboekt had, maar ik wist niet welk of waar. Met mannen weet je nooit, dus het was spannend afwachten.

Wel, in het hotel viel ik van de ene verrassing in de andere. Het was zo mooi dat ik tranen met tuiten geweend heb. Ja, dat ben ik dan weer! Maar het was prachtig, adembenemend. Een grote kamer, groot bed, grote badkuip, grote tv, welja alles groot. Maar wat het zo groots maakte was dat het zo mooi aangekleed was. Twee roosjes op bed, roosblaadjes rond het bad met kaarsjes, op de kast een flesje champagne en 2 glaasjes. De muziekinstallatie dat ons liedje afspeelde enja zo was onze eerste dans als man en vrouw ook een feit! Alles wat iemand maar dromen kan ... Ik kreeg natuurlijk al weer snel honger en ze brachten het allemaal mooi naar boven. Het enige dat Justin heeft moeten doen is de deur openen.

Zo, enja toen zijn we gaan slapen met de handjes boven de dekens! Hihi ...

Groetjes

Reacties

Reacties

papa

Justin ziet er gelukkig uit ZONDER kostum.
Toch ene vent die gelukkig gtrouwd is!! hihi!!

Nog proficiat!!

nonkel peter, tante chantal, dagmar & tatjana

proficiat met jullie huwelijk en geniet ervan!!! ;-) :-)

marleen en rik

Niet alleen Justin maar ook jij straalt. Houden zo. Dikke proficiat en alle geluk gewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!