Een heel nieuw avontuur ...

Code rood/rood

Hallo allemaal,

even een kleine samenvatting van de voorbije gebeurtenis:

Wat? Een mototaxi tegen het lijf gelopen en blijkbaar was hij een beetje sterker dan ik. Had ik ook wel kunnen zeggen zonder dat hij tegen mij aanbotste.

Wanneer? Maandagnamiddag, ik was net mijn avondeten gaan kopen toen het gebeurde. Het was een uur of 5.

Waar? Erg dicht bij de ingang van het appartementsblok, een 10 meter er vanaf. In Tulian Rios, Puerto Cortes, Honduras.

Hoe? De mototaxi kwam van achter mij. Hij had mij precies niet erg goed gezien, al liep ik erg goed aan de kant! Ik weet niet of de spiegel of het de mototaxi zelf was die mij heeft meegegrepen.

Verwondingen? Linker bovenarm op 2 plaatsen gebroken, veel schaaf-/brandwonden (asfalt is erg heet) en wat spierpijn.

Oplossing? Bovenarm: 1 plaatje met 6 schroefjes, schaaf-/brandwonden goed uitwassen en een zalfje erop smeren. En de spierpijn maar afwachten tot het wegtrekt.

Zo, dat is het kort en bondig. Groetjes

Reacties

Reacties

silke

beter een gebroken arm, dan geen arm zou mijn broer zeggen! : )
knuf*

Tiny

Aiai meiske, dat is pech! Laat je goed verzorgen zodat ook weer alles mooi kan genezen! Liefs xxx

oma

ik weet het niet stefanie maar volgens mij moet je beginnen met een b oek te schrijven wat jij niet allemaal mee maakt trek je het ongeluk aan of zo meisje het wordt tijd dat dit alles op houd en hopelijk is uw arm goed gezet dat en dat het ook goed geneest opa zegt dat je uw bril vanachter moet zetten dan zie je het aankomen goede betering veel liefs van opa en oma doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!