Een heel nieuw avontuur ...

Lang leve de aftersun!

Hallo allemaal,

nog eens een nieuwtje van hier. Het gaat elke dag beter met mij, heb geen last meer van mijn arm en er is ook niets meer te zien. Het lijkt wel of er niets gebeurd is! Over een paar weken zal het weer wat anders zijn, dan moet er alles weer uit!

In het weekend ben ik gaan zwemmen (ploeteren) in de zee met de buurmeiden. Waren om 6 uur vertrokken zodat we de zon een beetje voorwaren. Hebben een uurtje geploeterd toen de jongste gestoken werd door een kwal. Haar been ziet er nu aan, maar eigenlijk goed voor mij dat ze mij niet gestoken hebben! Spijtig voor haar natuurlijk. Bij thuiskomst lekker gedouched en er toen achtergekomen dat ik zo rood zag als een kreeftje. Smeer er wat aftersun op en je blinkt. Of zoals papa zou zeggen: Uch, zij die blinkt!! Dat hebben we ook weer ondervonden. Ik kan zelfs niet vroeg gaan zwemmen in de zee en ja ik had zonnecreme gesmeerd!!

Een van de volgende dagen zal ik mijn velletje wel aan het verliezen zijn. Komt er dan ook nog eens bij! Ik blijf wel wat creme smeren om te hopen dat ik niet te veel vel ga verliezen. We zien wel weer.

Ah, ben weer druk bezig geweest. Vrijdagavond heb ik samen met de buurmeiden cupcakes gemaakt. Ze waren zo goed gelukt dat ze nu zelfs vragen om verjaardagstaarten enzo te maken. Ben dus beetje druk geweest met recepten en versieringen te zoeken, verschillende vormenenzovoort, ... er bestaat ook zo veel! Dus hou zeker facebook in het oog. Fotos zullen daar gaan verschijnen. Ben trouwens ook nog druk bezig met de engelse les, ook al is het een stuk moeilijker. Schrijven lukt nog niet heel erg goed, grote motoriek is op punt maar aan de fijne motoriek moet nog gewerkt worden! Als ergotherapeut moet dat lukken, niet?

Zo, dat was weer de update voor deze keer. Voorzichtig zijn allemaal en tot de volgende

Dikke kus

Stefanie

Reacties

Reacties

oma

allee goed dat het beter gaat en dan te bedenken hoe het hier allemaal gaat met gips errond enzo en wat die kreeften huid betrefd dat zul je ook wel voelen maar ook dat gaat voorbij ik zou zeggen op 17 juli familie barbeqeu moet niet op rekenen zeker het zou anders wel tof zijn hou het gezond en groetjes van opa en oma daaaaaaaag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!