Een heel nieuw avontuur ...

Oepsie ...

Hallo,

blijkbaar heb ik wat mensen heel ongerust gemaakt. Sorry!! Het was zeker niet mijn bedoeling, maar een verhaal zoals het vorige kun je maar moeilijk verbloemen. Maar alles is redelijk in orde nu. Ze hebben mij daar een geweldig medicijn gegeven. Het enige dat ik doe is slapen, ik krijg zelfs mijn armen niet boven mijn schouders uit. Wat het geweest is weet ik niet, maar begin nu toch wel stilletjes aan te hopen dat het uitgewerkt raakt.

Wat ik in vorig bericht nog vergeten te melden was is het volgende: mijn papieren om te werken beginnen nu stil aan in orde te geraken. Eindelijk!! Nu maar hopen dat ik begin juli kan beginnen in het ziekenhuis. Vingers kruisen ...

Justin is trouwens van plan om in oktober terug te komen, dus we kunnen al ongeveer beginnen aftellen. Het heeft alweer lang genoeg geduurt. We hebben elkaar al niet meer gezien sinds november vorig jaar. Dus in dit bericht alleen maar goed nieuws!! Mag ook wel eens he?

Zo genieten jullie nog maar van dat Belgische weer, ik geniet van het dubbele. Het gaat hier niet meer onder de 40 graden. Wat de mensen hier wel schrik aanjaagt. Het is hier nogal de gewoonte dat er na een paar hete dagen een aardbeving volgt en het is al enkele weken zo heet. Vrijdag is er hier nog een aardbeving gepasseert. Niet heel zwaar, maar toch maar genoeg om iedereen uit zijn bed te jagen en in zijn pyjama op straat te zetten. We hopen natuurlijk dat het maar kleine schokjes blijven en niet dat er eentje gaat passeren van 8. zoveel op de schaal van Richter.

Och, wat komt komt. Er is maar 1 iemand die weet wat er ons staat te gebeuren!

Vele groeten en dikke kussen

Reacties

Reacties

mama

alléé we kruisen de vingers met je mee dat het werk eindelijk mag beginnen. voor de rest veel beterschap maar dat weet je al van ons telefoontje, doe voorzichtig en tot bellens we houden van je lieve meid

Anke

phu, wij hebben ook 30 graden vandaag (a).

que te sientas mejor !!

kus

oma

hoi stefanie dat is wel een paarde middelgeweest zoals ze hier zeggen maarja zoals je zegt het heeft goed geholpen maar volgens jou gauw uitgewerkt, dat uw papieren nu toch eindelijk in orde geraken ik hoop het van harte voor jou steek iedere dag een kaarsje aan zal helpen weet het zeker en ja goed voor u dat justin naar u komt dat wordt een fijne tijd voor jullie beide veel liefs van opa en oma doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!