Een heel nieuw avontuur ...

Minder updates!

Hallo weer eens,

deze keer is het om jullie eventjes te melden dat er vanaf morgen minder updates gaan volgen. Simpelweg om de reden dat we terug naar Charlotte gaan en daar in het apartement geen toegang hebben tot internet. Maar geen zorgen en niet ongerust worden, jullie horen nog wel van ons. Het gaat alleen wat minder zijn dan de afgelopen weken.

Hebben we nog een nieuwtje? Ja, altijd natuurlijk. Sinds een paar dagen heb ik een zware keelontsteking. We zijn naar de dokter geweest want je kan natuurlijk niet innemen wat je wilt als je zwanger bent. Hij heeft me wat voorgeschreven maar die medicijnen blijken niet erg goed te werken. Heb nog altijd erg veel last met slikken. Dat maakt eten en drinken nu erg pijnlijk. En dat is dan het liefste dat ik doe dezer dagen! Maar we hopen dat de pijn toch snel gaat verdwijnen want ik word er gewoon ellendig van. Justin is vandaag voor de eerste keer sinds 2 dagen gaan werken. Hij is hier bij mij gebleven om op mij te letten: eten maken, eten maken, eten maken en eten maken. Maar aan de potten en de pannen komt ook een eind dus is hij vandaag gaan werken. Mij achterlatend met een stapel afwas. Dat moet hij nog leren 'graag doen'. Komt nog wel!

Zo, jullie horen nog wel van ons. Het gaat alleen iets langer duren nu.

Groetjes en geniet van het warme weer in Belgie (zolang het mag duren)

Stefanie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!