Een heel nieuw avontuur ...

Snelle update!

Hallo weeral eens,

het is nu iets gemakkelijker om updates door te sturen. We hebben hier namelijk een internetverbinding ter beschikking en in Honduras moet je al naar een internetcafe gaan om iets of wat verbinding te hebben. Dus bij deze, je zal het verschil wel merken!!

Mijn klachtjes zijn helemaal verdwene nu, wat is de remedie: een zalfje en wandelen. Dus wat doe ik elke dag? Een uur wandelen. Helpt ook nog goed voor de conditie. Het feit dat het hier zo warm is helpt natuurlijk niet echt, maar dat gaat de aanpassing naar Honduras wel iets vlotter laten verlopen. Dat we hier aan de kust zitten maakt het extra warm, maar nog een weekje of twee hier en dan gaan we terug naar Charlotte. Wilmington is nu net ietsje te ver om elk weekend op en af te gaan. En wat heeft een mens nog meer nodig dan zon, zee en strand? Niets natuurlijk!

Justin heeft beloofd dat we zondag gaan vissen. Wel, hij gaat het mij leren. Maar ik heb hem al gezegd dat hij de vissen van de haak mag afhalen. Daar kom ik met men handjes niet aan. Hij mag ze ook zuivermaken! Als hij vis wilt eten moet hij er dat maar voor over hebben. Dus, dat beloofd die foto's! Morgen ga ik er ook eens op uit trekken met de camara in de hand, heb dat al een hele week willen doen maar vergat telkens de batterij op te laden. Zo herken je een vrouw die zwanger is, in Honduras. Daar zeggen ze dat vrouwen die veel vergeten zwanger zijn. In mijn geval klopt dat wel, maar er zijn ook veel vrouwen die dingen vergeten en niet zwanger zijn. Maarja, ik laat het ze maar zeggen!

Wat hebben we voor de rest nog gedaan? Wel, een hele doos met eieren schoongemaakt. Er was een pipo genaamd Ronal (broer van Justin) die een doosje eieren ging kopen. Hij kwam terug met 21 dozijn eieren!! Je hebt het goed gelezen: 21 dozijn. Het is nu van moeten eieren eten, in alle vormen, kleuren en geuren. Er zijn er al enkele gebroken en enkele waren slecht: maar we hebben nog altijd een200 eieren in dozen staan. Dus als iemand goesting heeft in een ei, laat het maar horen!!

Groetjes en tot snel

Stefanie

Reacties

Reacties

Silke

Smakelijk zou ik dan zeggen! :)

Wandel nog goed! ;)

Anke

amaaaai hoe flikt ge da... 21 dozijn :S

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!