Een heel nieuw avontuur ...

Terug in de USA

Hehe, het is alweer een tijdje geleden.

Tijd voor wat nieuwtjes, moesten die er al zijn natuurlijk. Er zijn er altijd wel enkele, maar eerst wat belangrijker natuurlijk. Onze tweeling, over 25 weekjes (ongeveer) gaat het zover zijn. Heb het nu al moeilijk met wachten, maar ok. Geduld is een mooie deugd en het is belangrijk dat ze nog eventjes blijven zitten waar ze nu zijn. Ik ben nu ongeveer een weekje bij Justin en hij is echt geweldig. Hij praat tegen de tweeling of dat ze er al zijn en alles begrijpen. Laat mij veel rusten, hij maakt zelfs het eten 's avonds. Het enige wat ik doe is het ontbijt en middag. En de middag maak ik 's morgens al klaar want de mannen komen niet naar huis om te eten. Dus ze nemen hun poetzakske mee!

De laatste dagen heb ik wat last gehad van kwaaltjes, maar dat is nu wel wat voorbij. Ik eet erg veel: elke 2 uur ofzo heb ik honger. Dus er wordt hier veel gegeten. Ik eet Justin arm voor de moment. Maar het is voor een goed doel! Wat ik nog doe? Wel, rusten. In de namiddag een uurtje of 2 slapen doet erg goed. Al moeten die uurtjes slaap nu plaats maken voor de wereld cup voetbal. Justin kan bijna geen matchen zien (met het uurverschil), dus moet ik verslag uitbrengen van de matchen die gespeeld worden. Morgenvroeg om 7 uur speelt Honduras tegen Chili als ik mij niet vergis. Dus reden genoeg om vroeg op te staan en ietsje later te gaan werken.

Nu zijn we in Wilmington, een grote kuststad waar het erg, maar dan ook erg warm is. Op de kamer hier in het hotel hebben we airco, maar dat is niet zo erg goed als je daarna naar buiten gaat. Het verschil is veel te groot. De afgelopen dagen en nachten is het niet onder de 30°C geweest. Dus lekker heet! Het voelt zelfs warmer aan als in Honduras.

Als laatste nieuwtje: onze trouw. Wel daar zijn we nog niet erg veel over beziggeweest. Maar het gaat wel gebeuren. We moeten het er nog eens over hebben. Want nu zijn we eigenlijk alleen maar over de tweeling bezig. We hadden al enkele namen maar ze combineren niet goed, dus zijn we op zoek naar andere. Dus als iemand enkele mooie namen heeft, mogen die altijd doorgegeven worden, maar denk eraan: Justin moet ze ook kunnen uitspreken!! Jongensnamen of meisjesnamen, willen jullie weten? Wel, geef maar van beide en we zien wel wat er in december uitkomt!

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

marleen

ja, ja stefanie. Valentijn is echt wel supper geweest bij jullie :).
Ik weet niet of je mijn vorig bericht hebt ontvangen maar in elk geval een heel dikke dikke (2 x ) proficiat.

Zorg goed voor jezelf en de kids in wording.

Groetjes
Marleen uw ex buuurvouw

Silke

Amai! da gij da wilt doen voor uw ventje! verslag uitbrengen. Ik zou juist dat moment gebruiken voor het middagdutje! :)
Ben blij dat het goed gaat, en als het warme weer je écht zo stoort, dan mag je die van mij altijd naar hier sturen! :)
Laat je nog maar goed verwennen! En geniet er van!
tot hoors! of leess! :)
Groetjes!
Silke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!