Een heel nieuw avontuur ...

Groot nieuws, maar het moet nog groeien!

Zo zo, het is al weer eventjes geleden dat er hier een nieuwtje verschenen is. Maar het is hoog tijd om een nieuwtje te plaatsen hier. Het is groot nieuw, maar nu nog een beetje klein. Weten jullie al waarover ik het heb?

Wel hier volgt het grote nieuws dat nu nog klein is: Justin en ik, wel wij verwachten onze eerste spruitjes. Ja ja, je leest het goed: spruitjes. We moeten in het meervoud spreken omdat het er twee zijn. Ze zijn nu nog klein, maar de komende maanden gaan ze zeker groeien! We zijn nu een 10 weken ver, dus nog voldoende tijd dat ze groeien!

De toekomstige grootouders zijn al op de hoogte, de toekomstige overgrootouders ook. Deze verschoten in het begin natuurlijk. Maar wij ook. Justin zijn woorden waren:'Beter in 1 keer dan in 2keer!' Dus nuwas het aan jullie om het goede nieuws te ontvangen. Hoe we het gaan doen? Daar brengen we jullie nog van op de hoogte. Maar we wilden jullie het nieuwtje toch al brengen.

Meer nieuws is er eigenlijk niet te vertellen, hoe is de tijd in Honduras? Wel, superheet. Het is hier al een 3 weken boven de 40°C. Het is hier dus bijna niet uit te houden. Het heeft deze hele tijd ook nog niet geregend, dus alles is kurkdroog. De enige verfrissing (waar we nu bijna altijd verblijven) is het zwembad. Elke dag gaan we naar daar, en het is nodig ook. Want zelfs de ventilator geeft warme lucht.

Zo mensjes, dat was het. Vergeet zeker de fotos niet te checken.

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

dana

proficiat poep! nog veel geluk samen!

tiene

verschietachtig, maar toch een dikke proficiat en dat in tweevoud, of in viervoud of toch maar in acht keren dan of de overgrootouders ook nog, maar dan geraak ik de tel kwijt.
nu is het vooral genieten van zwanger zijn en dat gun ik jullie alle twee

Noortje

Dat was even verschieten zeg:) Proficiat aan jullie twee! xx

oma

Hoi Stefanie is me dat even nieuws moet er even van bij komen , maarja had al laten horen dat we al overgrootuoders konden zijn .Allee een hele dikke proficiat hou het gezond en laat aub geregeld weten hoe het gaat we hopen dat je je goed voelt groetjes opa en oma

tante heidi

hoi stefanie , het eerste moment was oei . ik acht aan mijn zus.
het andere moment was leuk , het eeste achter kleinkind .
maar het waren er twee . een dikke proficiat
oma hoopt op zeker 1 meisje . viergeslachten he .
ik wens je een fijne zwangerschap toe en dat het jullie goed gaat laat zeker regelmatig iets horen dan kunnen wij dit samen met je ouders op de voet volgen .

Michelle

Net zoals de rest, was ik toch ook even verschoten... Maar alvast een dikke proficiat meid!!!
En als het je daar te warm wordt, in het regenachtige koude Belgenlandje ben je nog altijd heel welkom =D We missen je wel!! Veel plezier nog daar ginder!

Tiny

Gefeliciteerd!!! Een fijne zwangerschap!!! Leuk zeg, een tweeling!

Silke

Halleluja!! :) schrok me een ongeluk! ma ben wel super blij voor jullie!!!! Ma ik vroeg me af, blijf je nu voor altijd daar?!? Want da lijk ik precies af te lijden uit andere stukjes reactie...
In ieder geval veel succes met jullie 2 (of 4 :) ) en ik hoop dat je een leuke en gezonde zwangerschap tegemoet gaat!!

groetjes!
Silke

Annemie & Patrick Van Endert

Hey Stefanie, we wensen jou en je vriend een dikke proficiat en een fijne zwangerschap toe!
Ook aan je mama & papa een dikke proficiat met de komst van hun eerste kleinkinderen. Wat zal Sonja gerschrokken zijn met dit grote nieuws???
Doe ze zeker de groetjes van ons hier!
Patrick & Annemie Van Endert (Lommel)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!