Een heel nieuw avontuur ...

Tijd begint te korten

Pff, nog maar een dikke week hier en dan terug naar België. Ik zie het voorlopig nog niet zitten! Maar dat komt nog wel, geen zorgen. De plannen om naar Orlando, Florida te gaan hebben we opgeborgen en zijn daarom nog steeds in Raleigh. Het werk houdt hier maar niet op en ze verdienen er maar weinig aan. Het wordt voor hen ook hoog tijd dat ze hier vertrekken en betere oorden gaan opzoeken.

Wat nog allemaal gedaan de afgelopen 2 weken, wel we zijn in Raleigh gebleven (Justin en ik) als de anderen voor het weekend naar huis gingen. Eindelijk een beetje rust en stilte, want samenleven met 9 andere mannen moet je kunnen. Ze laten vanalles rondslingeren, laten vanalles aanbranden en snurken!! Dat is nog het ergste van al, dat je de nodige nachtrust niet krijgt.

Natuurlijk is ook Valentijn hier gepasseerd en we hebben een mooie dag gehad. In de ochtend ontbijt op bed en hij had aan alles gedacht! Croissants, fruitsap, champagne, roosje en een ballon. Het kan toch niet mooier!! Heb er spijtig genoeg geen foto van, had het graag met jullie gedeeld. En daarna hebben we het rustig aan gedaan: filmpje gekeken, gaan shoppen en 's avonds uit gaan eten. Dus zoals jullie kunnen lezen heb ik mij enorm goed geamuseerd op Valentijn!

Dan is er ook nog eens 21 februari, en sinds vorige zondag dus zijn Justin en ik 4 jaar samen. Dat getal deed ons alletwee een beetje verbazen, dat het al zo lang geleden is, ... Niet te geloven, en dat we nog altijd samen zijn nog minder. Maar we voelen ons goed, dus het zal nog wel wat langer duren ... Zoals al gezegd, het is nog maar een dikke week en dan is het voor mij tijd om mijn rugzakje te pakken. Wat gaat er hier nog allemaal gebeuren? Voorlopig nog geen idee hoe we de komende week gaan invullen. Normaal zouden ze vandaag het werk hier in Raleigh moeten klaar hebben, maar door de regen, de koude en de sneeuw vorige week gaat het hen niet lukken. Justin heeft al gezegd dat hij volgende week niet terugkomt naar Raleigh en dat we samen gaan genieten van de tijd die we hier nog hebben!

Nog een klein iets wat er is gebeurd: ik heb de eerste koeien in de wei zien staan hier een beetje buiten Raleigh. Aangezien ik erg gewoon was aan het stadsleven in Charlotte was dat even wennen. Een koe!! Echt waar, ik dacht bijna da ze er hier in Amerika gaan hadden, maar jaja ik heb er een paar gezien!

Zo groetjes en tot de volgende

Stefanie

Reacties

Reacties

oma

hoi stefanie kan mij voorstellen dat je nog niet zover bent om aan terugreis te denken maar zal toch blij zijn je terug te zien gaan met pasen allen tesamen bowlingendit in plaats opa verjaardag goed he alle geniet nog zolang het kan en tot weder horen groetjes opa en oma

Fa

1-2-3!!! Happy
hap-py-py>> hap-py-py>>
happy birthday!! best wish to u
luv

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!