Een heel nieuw avontuur ...

Terug genezen en wel!

Eventjes een update voor de mensen die mijn nieuwtjes van hieruit volgen. Ik ben terug gezond en wel buiten de laatste kuchjes en vuile (papieren) zakdoekjes.

Morgen is het eindelijk terug weekend wat betekent terug naar Charlotte om in ons eigen bedje te slapen. Nu is het 2 donsdekens op de grond en daar slapen we op. Dus ons luchtbedje gaat hemels aanvoelen.

Deze week is al week 6 dat ik hier ben, wat wil zeggen dat we in de helft zitten. En begin nu toch al wel over vele dingen na te denken, zoals: wat gaat er hierna weer allemaal gebeuren, hoe gaat het lopen, .... Maar belangrijkste nu is van nog extra te genieten! Dus dat staat zeker op de agenda.

Wat gaat er dit weekend gebeuren? Wel ik denk dat we dringend moeten gaan boodschappen doen. Zelfs de muizen overleven niet in Charlotte denk ik (niet dat er muizen zijn hoor). Want er is absoluut niets meer in huis. Aangezien we de hele week in Raleigh doorbrengen hebben we het hier meer nodig dan in Charlotte.

Zo, dat was weer eens een kleine update. Tot over een weekje ofzo ...

Groetjes aan alles en iedereen

Stefanie

Reacties

Reacties

oma

hoi stefanie fijn dat het je weer goed gaat ik heb ook al zeker tien pakjes zakdoeken op gemaakt de groetjes aan justin en nu maar opnieuw genieten daaaaaag opa en oma

tante Cindy

Hey stefanie ook wij zijn niet ontkomen aan die winterkwaaltjes hier is iedereen nog altijd snot verkouden dus fijn te horen dat jij er al vanaf bent. Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!