Een heel nieuw avontuur ...

The flu is in the house!

Ja ja, je leest het goed. De griep heeft mij hier bereikt. Voelde het zondag al eenbeetje opkomen, maar dacht dat het een gewone verkoudheid ging zijn. Dus niet!! En daarom ben ik dinsdag teruggekomen van Raleigh om de anderen niet al te ziek te maken.

Maar het is nu echt niet meer uit te houden: koorts, loopneus, niezen, keelpijn, oorpijn,hoofdpijn, mijn gewrichten. Heb het dus goed zitten hier.Justin is op weg naar huis om mij in de watten te leggen. Al is hij zelf ook een beetje ziek. Hij heeft het wel niet zo erg als mij.

Dus mama en papa en al de rest, geen zorgen!! Ben in goede handen, over een uurtje of twee dan toch. Want het is eventjes rijden van Raleigh tot Charlotte.

Tot zover deze update, hopend dat ik bij de volgende mij iets beter voel!

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

Marijke Mensch (PHL)

Hey Stefanie,

Veel beterschap!!

Groetjes,
Marijke

silke

Lots of betterschap! ;)

oma

goede beterschap meisje en laat justin u maar in de watten leggen is goed zover ik heb kunnen lezen heb je daar ook al goed gewerkt dus rust verdient zorg maar dat je snel beter bent groetjes oma en opa

papa

Dag zieke dochter,

is het de Mexicaanse, de Amerikaanse of de Hondurese griep? Grapje!!
Hopelijk wordt je snel beter.
Kijk ook op je ander mail-adres. Er volgen dit weekend de foto's en nog een lange brief.
Groetjes, beterschap.

Jill

Hey Stefanie!

Ben je nog ziekjes ondertussen?!

Geniet nog van je tijd ginder en veel beterschap indien je het kan gebruiken :)

Groetjes!
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!