Een heel nieuw avontuur ...

Happy 2010

Héhé, het is alweer even geleden dat ik iets ben komen posten. Het is dan ook erg druk geweest tussen Kerstmis en Nieuwjaar. Maar nu dat Justin terug werken is, en ik een hele week alleen zit, heb ik tijd om eens tot het internetcafé te komen.

Eerst eventjes iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, want dat is nu toch alweer enkele dagen bezig. HAPPY NEWYEAR!! En wat hebben we intussen gedaan. Wel Kerstavond zijn we natuurlijk uitgegaan, tot een uur of 11 smorgens. We lagen net in bed toen mijn mama en papa belde om een Zalig Kerstmis te wensen. Latino's bekijken het beter vind ik: ze vieren Kerstmis op 24 december, rusten uit op 25 december en gaan terug aan het werk op 26 december, volledig, of toch bijna volledig uitgerust! Het draait om geld verdienen als de Amerikanen moeten bekomen.

De rest van de week hebben we het wat rustiger aan gedaan. We zijn naar een supergroot shoppingcenter geweest, ongeveer een uurtje rijden hier vandaan. Je hebt 2 dagen nodig om het volledig te zien en volgens mij mag je dan nog niet een winkel binnengaan. Echt enorm gewoon! We gaan er zeker nog eens heen, maar het was er toen superdruk (tussen kerst en nieuwjaar) en had ook mijn fototoestel vergeten. Ja, ze zeggen mij ook nooit waar dat we heen gaan.

Oudejaar hebben we eerst thuis doorgebracht, allemaal lekker gegeten en daarna naar de disco. Weeral tot in de vroege uurtjes, maar niet zoals met Kerstmis. De laatste dagen is het hier serieus beginnen vriezen. Het is ijskoud en het meest erge is dat de wind het nog kouder maakt. Vorige zondag (3 januari) moest Justin voetballen en ik besloot om mee te gaan. Grote fout, aangezien het een heel open veld was (waar de eerste boom op ongeveer 5 mijl stond) was het ijs, maar dan ook ijskoud! De man die daar drinken verkocht liep daar vrolijk te roepen: gekoelde drankjes! Hij had beter de warme chocomelk bovengehaald of een hete koffie!

Maandag is Justin en de hele bende die in huis logeert/verblijft vertrokken naar Raleigh, hier een uurtje of 3 vandaan. Ik moest thuisblijven omdat ze niet wisten hoe groot het appartment ging zijn. Maar maandag ga ik mee met hem, want zo alleen hier zitten in toch maar niks. Het is alsof de muren op je afkomen. Want zo alleen op stap gaan (gaan shoppen of wandelen is hier nu niet echt iets wat je alleen kan doen als vrouw), doe ik niet.

Zo, dat was een update tot nu. Ik hoop dat het nu snel zaterdag gaat zijn, want dan komt Justin terug naar Charlotte. Een week duurt toch weer lang en de tijd vliegt voorbij als ik bij hem ben.

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

sarah en jefke

Voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar... je hoeft nog niet te klagen van het weer, hier is het al enkele dagen heel koud en SNEEUWWW, die dit keer eens goed blijft liggen.

zo amuseer u nog en tot de volgende


xx

Noortje

Gelukkig nieuwjaar Stefanie! Geniet nog van de tijd die je daar rest;)
Groetjes xx

silke

Gelukkig nieuwjaar!!! en de aller beste wensen voor jou en iedereen die je daar gezelschap houdt! have nog veel fun! xxx

oma

bedankt voor je mail is aangekomen ,hou me op de hoogte en geniet van je tijd want wat je gehad hebt kan niemand je nog afnemen .groetjes opa en oma daaaaaaaaaaaaag

Tatjana & Dagmar

Het is fijn dat je je daar amuseerd!!! En de beste wensen van de familie.
En de ijskoude groetjes van
Peter, Chantal,
Dagmar en Tatjana

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!