Een heel nieuw avontuur ...

Morgen is het kerstmis!

Wat een Kerstmis gaat dat worden. De zon schijnt, geen jas nodig en het is stiekem erg warm. Maarja, wat kan ons dat nu schelen? Het weer is beter als in België, dat heb ik van mijn zus en mama al gehoord.

Wat gaan we doen morgen? Eigenlijk niet zo veel denk ik aangezien we vanavond op stap gaan. Naar waar? Geen idee, maar we gaan zeker uit. En als we dat doen zal het wel serieus laat worden. Het is dan ook maar 1 keer per jaar Kerstmis. Wat er vandaag nog op het programma staat? Ik ga seffes naar huis wandelen en dan Justin wakker maken. Want die ligt nog te slapen. Zijn broer was gisteren jarig en dat feestje heeft ook geduurd tot in de vroege uurtjes. Dus heb ik hem nu maar wat met rust gelaten. Ik mag wel niet vergeten bij de winkel te stoppen: de eieren zijn op! Moet trouwens Justin zijn kerstcadeautje nog gaan kopen, maar dat zal wel snel gebeurd zijn, winkels zijn nog lang open.

Afgelopen dagen zijn we eens gaan uiteten, we zijn samen naar de film geweest. Ik heb er al zoveel gezien: New Moon, 2012, Avatar 3D en vandaag gaat er Alvin bijkomen denk ik. Weet je, het is zo moeilijk nu. In huis spreken ze spaans, buiten spreken ze engels en ergens bij een telefoontje of gelijk hier het internet is het nederlands. Af en toe weet ik het gewoon niet meer. Dan lachen we er eens om, denk ik eens na over wat ik wil zeggen en dan proberen we opnieuw.

Ik heb trouwens ook nog wat foto's gepost omdat mijn mama doodgraag wou weten waar ik nu ergens woonde. Daarom heb ik wat foto's van de buurt getrokken. Van het huis zelf nog niet en van de kamer ook nog niet. Maar die volgen zeker nog.

Voor de rest wil ik iedereen eventjes een Zalige Kerstmis wensen, heel veel lekker eten, heel veel gezelligheid en wat iedereen maar wenst ... Ik ga er hier ook van genieten.

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

oma

hoi stefanie zo te horen gaat het jullie daar goed fijn zo en geniet maar met volle teugen .wanneer we morgen kerstdag aan tafel zitten zullen we zeker aan u denken daarom voor jou en alle andere een heel fijn kerstfeest van opa en oma doei tot weder horen

bomma en bompa

Stefanie,

na al de teksten van jou te lezen is het zo te lezen toch goed daarachter.. we zijn nog maar enkele weken verder maar toch missen we jou, nu hier met het kerstfeest bij u mama en papa. je wou ook graag weten wat we gegeten hebben wel :als voorgerechtje hadden we koninginnenhapje of vispannetje, soep was tomatensoep, als hoofdgerechtje hebben we witloof, wortelen en erwten, gratine, kroketten en als vlees hertenstoofvlees, kalkoen en lams en om de maaltijd te eindigen sluiten we af met een nagerechtje maar daar weten we nog niks van. :) zo wij gaan u laten, amuseer je daar nog, braaf zijn en tot aan nieuwjaar. fijne feestdagen.

groetjes bomma en bompa

oma

hoi stefanie bijna nieuwjaar het zal hier weer een drukte geven en natuurlijk mis ik jou zeker en vast maar ik ben blij dat het je daar goed gaat en dit weet ik zeker je geniet met volle teugen dat is maar goed ook ,wel stefanie maak er een goed nieuwjaar van hou het gezond en.......braaf zijn hoor niet doen wat ik ook niet zou doen geweet wel he. nog een fijn en gerzellig nieuwjaar met justin en vrienden doei opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!