Een heel nieuw avontuur ...

Eerste weekje in Charlotte

De eerste week is alweer voorbij, wat gaat de tijd snel voorbij. Maar ik heb mijn handen meer dan vol met die mannen in huis. Ik maak het huis schoon want je kent het wel: mannen en schoonmaken gaat niet samen. De badkamer, slaapkamer en keuken heb ik al gehad. De rest van de week ga ik proberen de living en eetkamer onder handen te nemen.

Als ik dan gedaan heb met poetsen komen ze ongeveer terug van hun werk en willen ze eten, dan moet ik maar wat uit mijn mouw schudden want ze zijn nog kieskeurig ook. Je schotelt hun niet zomaar iets voor hun neus. Maar pannenkoeken eten ze wel graag en ook de beste spaghetti van België.

Justin heeft een tattoo laten zetten (foto zal hieronder volgen), hij is er supertrots op en het staat hem fantastisch. Ik heb wel alleen nog maar een foto van zijn tattoo, nog geen volledige. Hij heeft pijn gehad, al heeft hij dat niet willen laten merken. Hij is DE man hé!

Afgelopen week zijn er ook al heel wat traantjes gevloeid maar er is veel meer gelachen. Zo zijn we naar de de film 2012 gaan kijken. Het is eigenlijk geen film voor mij, hij vond het geweldig al verstond hij er niets van! Maarja, dat maakte het net zo plezant.

Ahja, mijn telefoonnummer: 001-704 819 76 38, dus voor diegenen die willen bellen. Gelieve rekening te houden met een uurverschil van maar liefst 6 uur! Dus als er iemand belt om 2 uur in de ochtend, nemen we niet op. Als Justin opneemt, gelieve dan te wachten tot hij de telefoon doorgeeft. Spreek maar wat nederlands, dan weet hij dat het voor mij is.

Zo, dat was het weer voor nu

Tot de volgende keer

Reacties

Reacties

oma

hoi stefanie hij heeft je toch niet als poets vrouw laten komen zeker maar ja als het nodig is moet je het doen meisje ben blij dat het je daar goed gaat en over eten gesproken je weet liefde gaat door de maag niet vergeten doe je best en maak er een mooie tijd van doei

Fa Thailand

Hoi stefanie. have a very big mearry Christmas xxx

tante cindy

Hey Stefanie voor jou ook een heel fijne kerst en geniet maar met volle teugen veel groetjes en dikke kussen xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!