Een heel nieuw avontuur ...

Aangekomen

Hallo iedereen,

Hier heeft natuurlijk iedereen op zitten wachten. Het eerst bericht is nu eindelijk hier! Het zijn enkele lange dagen geweest vol slapen en wakker worden. Het is woensdag een erg lange dag geweest met heel erg veel turbulentie en veel vertraging van mijn connectie in Newark. Iets wat je wel kan missen als je zo uitkijkt naar dat grote moment. Ik was al blij dat mijn bagage is aangekomen en dat mijn liefje op mij te wachten stond.

Heel raar allemaal. De hele autorit niets gezegd tegen elkaar maar op een keer komt dat toch los. Samen gezellig iets gaan eten en we waren vertrokken. Daarna heb ik geslapen tot middag! Voor foto's enzo moet ik jullie nog even laten wachten. Hebben nog geen tijd gehad om fatsoenlijke foto's te maken!

Wat er de volgende dagen op het programma gaat staan weten we nog niet. We wouden in ieder geval naar een soort van kerstmarkt gaan. We zien wel. Maar het is al erg gezellig geweest: samen inkopen gaan doen, samen gaan wandelen, ...

Zo dit is het ongeveer voor nu, volgende keer weer een update

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

mama en sanne

hehe eindelijk na zoveel stressige momenten en voor mij slapenloze nachten. Einedleijk een bebrichtje waar ik zo lang op was aan het wachten. Fijn je te horen zusje, en we wachten op je telefoon nummer!!!
Mis u toch wel hoor!! tot snel

tante cindy

Hey Stefanie fijn te horen da je veilig bent aangekomen en dat het goed met gaat met u en uwe schatzie. Amuseer u en laat nog wat van je horen he

Groetjes van ons allemaal xxx

oma

ben blij dat je goed ben aangekomen je weet het he hou het gezond doei

Silke

ben blij dat je goed aangekomen bent! hoop dat je het leuk hebt! veel plezier nog en een vrolijk komende kerstfeest!!! zoen*

Rob

heyhey, ik hoop dqt je dqqr een super leuke tijd tegemoet gaat. jij houd je blog wel beter bij dan mij(maarja dqt ben ik dqn ook). Groeten vanuit het zonovergoten Bujumbura

Derya

Heeeey stephanie!
ik hoop echt dat je de tijd van je leven gaat beleven!
maar da zal wel eh! ;) !
We horen veel over je , van je mama enzoo.. elke week een hele brieffing! :p

Dikke zoen Derya, Sonja en Stefan x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!