Een heel nieuw avontuur ...

Stress

Morgen is het eindelijk zo ver. Ik kijk er al weken naar uit! Nu het eindelijk zo ver is ondervind ik toch wel wat probleempjes. Slapen ken ik precies niet meer, ik ben helemaal vergeten hoe dat moet! Heb het ook erg moeilijk om te eten. Met als gevolg dat ik vandaag nog niets gegeten heb buiten een platte kaasje. Het gaat er gewoon niet in!

Zaterdagavond had ik al een afscheidsfeestje gegeven voor de mensen die ik zeker niet meer zou kunnen zien. Het was wel tof! Heb er van genoten iedereen nog eens te zien, zo kan ik er weer tegen tot volgend jaar. Mijn grootouders heb ik deze week gezien. Mijn oma en opa gisteren voor een laatste keer, mijn bomma en bompa vandaag voor een laatste keer. Ze nemen dan ook graag zo laat mogelijk afscheid. Iets waar ik dan meestal weer wat moeilijker mee heb. Ze blijven ook zo afscheid nemen!

Ondertussen hebben we hier thuis ook al de kerstboom gezet. Ik heb hem helemaal mogen versieren. Mama heeft er de lichtjes in gehangen en ik de rest. Met een mooi resultaat als gevolg. Al zeg ik het zelf. Ben er trots op, en zo heeft mama ook iets van mij als ik weg ben met Kerstmis. Ze heeft ook overal wel ergens een foto'tje van mij hangen. Het valt niet op hoor!

Ik ga in ieder geval blij zijn als het morgen woensdag is. Slapen ga ik vannacht toch niet doen. Eten zal ik wel weer doen als ik in Charlotte, North Carolina ben. Straks gaan we hier nog eens samen eten. En morgenvroeg half 6 vertrekken we hier. We hopen dan om rond 7 uur aan te komen in Zaventem. Om 9u 50 (ik hoop dat we op tijd vertrekken) stijgt het vliegtuig op!

Aan allen die dit bericht al lezen: Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar. Want ik weet nog niet wanneer ik mijn volgende bericht kan posten hier.

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

Thomas

Veel succes in the US of A stefanie!! Mooie fotos maken! :-)

Noortje

Veel succes daar Stefanie! Pas goed op jezelf! Ik hoop echt dat je een leuke tijd in de VS gaat doorbrengen xx

Rob, de buur uit het 'verre' Noorden

Hoi Stefanie,
Maak er, in het land van de ongekende mogelijkheden, een heel mooie tijd van. Wij blijven aan je denken en zullen je via deze site zeker blijven volgen.

dana

goeie reis!!!
kuskus

oma

allee stefanie had niet gedacht dat je stress zou hebben maar ja kan gebeuren ik volg je reis dus geniet ervan hou het gezond en kom behouden weer nog een fijne kerst en een goed begin van het nieuwe jaar doei

tiene

hallo stefanie, ik wens je een goede nachtrust toe, slaap eventueel maar in het vliegtuig als het niet gelukt is. nog een paar uurtjes en dan sta je weer tegenover hem. waw, ik kan er bijna zelf niet van slapen.
ik wens je een leuk verblijf ginder in charlotte, laat alles maar gerust op je afkomen, afkicken doe je maar als je terug bent.
ik zal regelmatig eens gaan kijken op je blog, maar stuur ook fotootjes door hé
van mij reeds een zalig kerstmis en een gelukkig nieuwjaar.
tiene

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!