Een heel nieuw avontuur ...

NOL goes discoschaatsen!

Hallo allemaal,

Het was weer een gezellige avond, samen met de buitenlandse studenten, vrijwilligers en sympathisanten was het weer tijd voor onze jaarlijkse activiteit: schaatsen. Dit jaar hadden we een klein extra'tje. We hebben twee zwarte pieten uitgenodigd zodat zij na het schaatsen snoepjes konden uitdelen aan alle kindjes, groot en klein. Maar vooral de brave kindjes!

Zelf ben ik niet mee gaan schaatsen. Als ik iets moest breken zou ik niet kunnen vertrekken, dus dat kan ik nu wel missen. Ik heb langs de kant gezeten en heb samen met enkele ouders daar een potje kunnen babbelen. Het was gezellig! Zeker goed om volgend jaar nog eens te herhalen.

Om jullie even van de gezelligheid te laten proeven, hier enkele foto's:

Om af te sluiten wil ik ook nog even zeggen dat er op zaterdag 5 december vanaf 20u 30 een klein afscheidsfeestje is. Dus diegenen die beschikbaar zijn, mogen altijd even langs komen! Iedereen is welkom! Maar laten jullie weten of jullie kunnen komen of niet. Kwestie dat ik voldoende in huis haal en voldoende stoelen voorzie!

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

tante cindy

Alléé dan hebt ge u nog eens goed kunnen uitleven daar, leuke foto's. groetjes

Silke (ex-afstudeerproject-genoot :) )

Heyla! ik ga niet komen naar je feestje (had je waarschijnlijk ook niet verwacht :-) ) maar ik wil je wel een heel leuk feestje toewensen en een heeeel goede reis en een leuk verblijf! ik kijk al uit naar je volgende verhalen! greetings!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!