Een heel nieuw avontuur ...

Nog 2 weken!

Het is officieel: de dagen gaan maar niet voorbij! Ze duren zo ontzettend lang. Ik heb mezelf al de vraag gesteld waarom een uur nu precies 60 minuten moet duren en waarom elke minuut dan ook nog eens 60 seconden telt. Maarja het is nu zo. Er zijn er namelijk een paar die moeten studeren, dus zij kunnen die 60 minuten in een uur best goed gebruiken!

Wat heb ik ondertussen allemaal heb gedaan? Niet zo veel eigenlijk. Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt wat er nu allemaal in mijn rugzak moet passen. Het is een erg lange lijst en ik vrees er eigenlijk voor dat het niet allemaal in de rugzak gaat passen. Een paar broeken, truien, t-shirts, handdoeken, toiletgerief, ondergoed, ... En natuurlijk nog een cadeau'tje. Ik kan toch maar moeilijk met lege handen aankomen.

Maar weet je, 15 dagen lijkt nog zo ongelofelijk veel! Maar er staan nog wel wat dingen op het programma: zo gaan we vrijdag (27 november) schaatsen met AFS, er staat nog een doktersafspraak en een tandartsafspraak en een afspraak met mijn grootouders. Dan gaan we samen naar het toneel!

Misschien dat er ook nog wel een klein feestje is voor ik vertrek, een klein afscheidsfeestje. Ik blijf ook maar 3 maanden weg, dus terugkomen doe ik zeker. Maar daarover later nog meer. Eerst nog maar eens gaan shoppen en zorgen dat ik alles in mijn rugzak ga kunnen steken want anders heb ik een groot probleem!

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

Selma

Hoi Stefanie,
Je merkt is heb het gevonden. Wat leuk om je op deze manier te volgen. Wat ga je eigenlijk doen in drie maanden Amerika envoor wie neem je een cadeautje mee?
groetjes
Selma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!