Een heel nieuw avontuur ...

Laatste loodjes voor WegWijsWeekend

We zijn nu echt aan het aftellen naar vrijdag met een gezonde portie zenuwen, maar we zijn er klaar voor!

Zoals vorige keer al gezegd: de vergadering vorige zaterdag was al een grote stap richting WegWijsWeekend. De vrijwilligers weten wat te doen, de kookouders hebben hun richtlijnen ook gekregen. Dus dat kan alleen nog maar goed gaan! Er moeten nog wel enkele dingen gebeuren, maar we hebben nog twee dagen.

Morgen gaan we de locatie bezoeken, kwestie dat we weten hoe we de lokalen gaan inkleden en weten wat we nog allemaal moeten meenemen. Best spannend, want het gaat helemaal anders zijn dan andere jaren. Ik kijk er wel naar uit!

Morgen vertrekken mijn bomma en bompa voor een reis naar Gran Canaria. Ze gaan maar een weekje, misschien hadden ze er meer baat bij als ze bijvoorbeeld 10 dagen tot 2 weken op vakantie gaan. Maar bompa gaat het nu al moeilijk hebben om zijn kippen en konijnen achter te laten en richting de zon te trekken.

Ik hoop dat ze zich amuseren en dat ze een weekje genieten van het warme weer en mooie natuur, van de rust en van elkaar.

Volgende keer meer!

Groetjes Stefanie

Femke

Heey,
superveel succes met het www! Ik ga waarschijnlijk toch nog even binnenspringen de zaterdag. Vanaf wanneer zijn we welkom?

Kom anders morgen even ook langs voor het eten en de drank? Daar zitten anders dingen bij die vervallen gaan zijn tegen het volgende weekend...

groetjes
Femke

Tiny

Succes voor in het weekend! Jullie gaan daar vast en zekers iets leuk van maken ;)
Hopelijk hebben je bomma en bompa het zooooo naar hun zin in Gran Canaria dat ze volgende keer niet voor minder dan 2 weken willen gaan :)
Groetjes,
Tiny

Rob

have fun daar, ik ben er zeker van dat het weer een super uber tof weekend word(is) daar
grtzz,
Rob