Een heel nieuw avontuur ...

Drukke tijden

Wat een drukke tijden!

Als vrijwilligster bij AFS in het o, zo toffe comité NOL (Noord-Oost Limburg) staat er een belangrijk weekend voor de deur. Namelijk het WegWijsWeekend! Samen met andere vrijwilligsters in het WegWijsTeam gaan we ervoor zorgen dat het een onvergetelijk weekend wordt voor diegenen die het ondergaan. En daar komt wel wat werk bij te kijken, maar voorlopig krijgen we het wel goed rond.

Vanavond is er een eerste vergadering van het comité, morgen is er een voorbereidende vergadering voor het WegWijsWeekend. Maar de dag wordt morgen wel mooi afgerond met de Stu Bru fuif in Peer, nog eens even het feestbeest uithangen. Volgend weekend, van 13 tot en met 15 november, volgt dan het eigenlijke WegWijsWeekend. En wat gaan we allemaal doen? Dat kan ik niet verklappen, maar ik kan beloven dat het tof gaat worden! Daar zorgen we wel voor.

Ik heb voorlopig nog geen tijd om over mijn reisje na te denken en misschien maar goed ook. Anders zou de tijd helemaal niet voorbijgaan. Trouwens even dit: bedankt aan iedereen die deze blog nu al volgt!

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

Noortje

Wegwijs!! Het gaat zeker tof worden;)

xx

Michael Veenstra

leuke verhaaltjes stefanie. ik blijf ze volgen.

Jill

Veel plezier op Wegwijs!

Groetjes! x

Tiny

Wat een leuke site Stefanie! Wel blijven pennen he, ik vind het echt leuk om je stukjes te lezen, je bent een vlotte vertelster blijkbaar :)
Ik twijfel er geen moment aan dat jullie van het www iets tofs gaan maken ;)
Tot vanavond!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!