Een heel nieuw avontuur ...

Familie op de hoogte

Het was al langer officieel, maar nu is de familie ook op de hoogte. Heb iedereen van de familie en ook vrienden in de mailinglijst gezet. Zo blijft iedereen een beetje op de hoogte van toekomstige reisverhalen. Hopelijk vind iedereen de weg naar deze blog!

Morgen is mijn papa jarig (word 48 jaar!!) en dus nu de perfecte gelegenheid om het iedereen te vertellen. Vandaag is iedereen langsgeweest en iedereen is op de hoogte, mijn nonkel is sinds gisteren terug uit de USA en zou over een twee weken misschien terug moeten vertrekken naar Chicago. Hij kan er honderduit over vertellen!

Mijn bomma en bompa zijn nog niet helemaal te vinden voor de reis, maar eens ze foto's zien en verhalen lezen hierop zal het wel beter gaan. Ze zijn maar bang dat ik niet terug kom na die drie maanden. Maar natuurlijk dat ik terug kom! Kan niet langer blijven dan 90 dagen, of anders heb je een visum nodig.

De foto's van de rugzak heb ik vanmorgen ook gepost, dus zeker bezichtigen! Verdere updates volgen later nog.

Groetjes Stefanie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!