Een heel nieuw avontuur ...

Paspoort

Hey weeral,

Het volgt allemaal snel op elkaar deze week. Vandaag kon ik mijn paspoort ook alweer gaan afhalen. Eerst natuurlijk wat geld neerleggen! Ik was al blij dat ik mijn oude paspoort mocht houden, heeft toch wel een belangrijke waarde in mijn leven. Ik kon natuurlijk ook niet wachten om mij in te schrijven in het ESTA programma, dat eigenlijk beslist of je al dan niet toegang krijgt tot de USA. Wel, ik ben geslaagd en ze hebben mij dus toestemming verleend om te reizen. Met die toestemming wil dat nog niet zeggen dat ik het land zelf mag betreden, Laten we hopen van wel!

Ondertussen heb ik ook almaar de belangrijke papieren afgeprint die ik nodig heb! Ik ga ze samen in een kaftje steken voor als het mis moest lopen op de luchthaven. Dat ik dan niet mijn hele rugzak moet gaan doorzoeken om die papieren te vinden. Moet zeggen dat ik al veel geleerd heb!

Zo, dat was dat weer. Voor een volgende update zal het wel iets langer duren denk ik. Qua papierwerk is alles in orde. Nu echt aftellen naar 9 december, al heb ik het gevoel dat dat nog erg lang gaat duren.

Wie telt er met mij mee?

Groetjes Stefanie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!