Een heel nieuw avontuur ...

Rugzakje aangekomen

Hallo,

Eindelijk, vorige week vrijdag had ik mijn rugzak besteld. En natuurlijk had ik weer niethet geduld om heel lang op die rugzak te wachten. Maar hij is vandaag dan toch eindelijk aangekomen. Heb natuurlijk direct eens moeten kijken hoe groot en welke vakken hij precies heeft. Erg belangrijk als je wilt beginnen inpakken. Zal er binnenkort eens een foto opzetten.

Er zit nu eens alles bij: natuurlijk de rugzak, de riempjes, een regenhoes en wat nog gemakkelijker is: je kunt je riemen van de rugzak allemaal wegsteken. Heel handig op het vliegtuig, dan blijven ze ook nergens achter hangen. Wat nog superhandig is, is dat de rugzak opengaat als een koffer. Handig inpakken zo, en je kan overal snel bij. Grote reden dat ik de rugzak heb gekocht. Je moet maar eens op de luchthaven je hele tas leegmaken. Dus dat maakt het dan wat gemakkelijker, niet dat ik dan graag mijn hele tas zou leegmaken! Begrijp me daarin niet verkeerd!

Heb vandaag ook mijn tickets gekocht. Vertrek dus op 9 december om 9u 50 op Brussels Airport. Dan moet ik in Newark (New Jersey) overstappen naar Charlotte (North Carolina). Heb zo een 5 uur en 40 minuten om de overstap te maken. Dat ik zeker voldoende tijd heb! You never know!!Normaal zou ik dan rond 20 uur 13 plaatselijke tijd moeten aankomen. Een dag van ongeveer (bijna) 17 uur vliegen. Vertrekken doe ik op 8 maart 2010 en kom aan op 9 maart in Zaventem. Dat is het zowat!

Voor volgende updates, read this blog!

Groetjes Stefanie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!