Een heel nieuw avontuur ...

Waarom moet ik naar de kerk gaan?

Ik raad aan dat je dit leest ... Het is heel logisch!

Een regelmatige kerkganger schreef de redacteur van een krant, klagenddat hij geen zin had om elke zondag naar de kerk te gaan. 'Ikga al 30 jaar naar de kerk, 'schreef hij, 'en gedurende die tijd heb ik ongeveer 3000 preken gehoord. Maar ik zweer op mijn leven dat ik geen enkele van hen kanherinneren. Dus ik denk dat ik mijn tijd aan hetverspillen ben, en depriesters ook door de prekente geven.'

Dus startte een controverse in de colum 'brieven aan de redactie', tot vreugde van de auteur. Hetzelfde gingenkele weken voorttotdat iemand het volgende schreef:

'Ik ben al getrouwd 30 jaar. Gedurende deze tijd mijn vrouw ongeveer 3000 maaltijden bereid, en ik zweer bij mijn leven dat ik geen enkel menu onthouden heb. Maardit iswat ik weet:dat alle maaltijden me gevoed hebben en me de kracht gaf die ik nodig had om mijn werk te doen. Als mijn vrouw deze niet bereid had bereid voor mij,zou ik de dag van vandaag fysiek doodzijn.Op dezelfde wijze, als ik niet naar de kerk was gegaanom mijte voeden, zou ik de dag van vandaag geestelijk dood zijn.Alsje verward bent en niet wetend wat te doen: God heeft altijdiets voor jou! Geloof ziet het onzichtbare, geloofthet ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke. Dank aan God voor ons materialistisch en geestelijk voedsel.'

Het zou goed zijn moest iedereen dit lezen. Als Satan op je deur komt kloppen, zeg dan gewoon: Jezus, kunt U open doen voor mij?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!