Een heel nieuw avontuur ...

Belgisch bezoek

Hey hey,

Wat heb ik genoten van mijn Belgisch bezoek. We hebben er zo lang naar uitgekeken en als de dag dan eindelijk daar is lijken de uren voorbij te kruipen. Maar dan was het opeens toch tijd om naar de luchthaven te vertrekken. Eindelijk!

We waren nog maar net op de luchthaven aangekomen en zagen al enkele bekende koffers over de band rollen. Hebben ze er dan maar direct afgehaald. Ondertussen bleven we vol ongeduld naar de trappen kijken om te zien of we iemand bekend konden zien. Die minuten leken ook wel uren te duren! Maar jaja, daar waren ze dan eindelijk. Een moment zoals in de film, iedereen loopt naar iedereen toe door heel de luchthaven. Hehe, tranen vloeien bij het omarmen van de familie. Enja, Justin is bij de koffers blijven staan. Daarna zijn we maar eens de auto gaan ophalen, schoon bakske. Had zelfs knopjes om de deuren open te doen! (dat was wennen bij thuiskomst zeker dat de MPV dat niet heeft). Maar van de luchthaven naar het hotel word niet gedaan, dus zijn we er eerst maar eens eentje gaan drinken, en een beetje eten. Hun eerste kennismaking met de lekkere bonen. Al viel dat precies toch maar tegen, hehe!

De volgende dag ontbijt zoals ik het gewoon ben: tortillas, ei, bonen, chorizo en mantequilla. Maar dat was toch ook maar wat raar. Dus naar de winkel! Hebben een goede kar volgegeladen en de koelkast maar eens goed volgetast. Of het er nog ging zijn als we terugkwamen moesten we maar avonturen. Heb ze op hun eerste dag dan maar meegenomen naar een winkelcentrum, kwestie van rustig te beginnen na hun lange reis van de dag ervoor. In de avond een chinees buffetje, daar heeft iedereen van genoten. Het was eens iets anders dan bonen!

De dag erna hebben we maar liefst twee winkelcentrums bezocht en hebben met de auto eens door downtown Charlotte gecruist! Ik denk dat ik nooit zo moe geweest ben, ongelofelijk. Aangezien ze vanalles in North Carolina wouden zien heb ik ze op donderdagdan ook maar meegenomen naar de bergen. Een hele dag in de auto zitten voor wat bergen te zien. Je moet er ook iets voor over hebben he! Het was de moeite waard en een beetje rust voor de voeten mocht ook wel eens. Hebben zelfs sneeuw en ijs gehad op de berg! Hebben er alleen een uur of 6 voor moeten rijden.

De dag na de bergen was een redelijke rustdag, nog eens terug naar de winkel want die Belgen hun brood was op! En, ik had eigenlijk best wel heel erg veel goesting in pannenkoeken van mijn bomma. Wat heb ik daarvan genoten. Ik begon steeds meer mijn Belgische manieren terug te krijgen. Hebben dan ook nog maar eens een winkelcentrum gedaan en wat dacht je: nog maar eens een restaurantje. Ik denk dat we alleen foto's hebben waar we aan het eten zijn!

Zaterdagmorgen was het spek met eieren, wat lekker! En weer een redelijke rustdag ... Het was nodig want de dag erna zou weer een drukke dag worden. Al hebben we op zaterdagavond downtown Charlotte bezocht. Het is eens wat anders dan bij daglicht. Ziet er wat gezelliger uit! Zondagmorgen dan vroeg uit bed want we gingen naar de zee, dat was maar vier uur rijden. En natuurlijk hier en daar een plaspauze. Hebben toen eerst een bootje bezocht, iets dat ze gedurende de tweede wereldoorlog gebruikt hebben. Ik denk dat we er bijna 3 uur hebben rondgelopen. Al maar goed dat we daarvoor gepicknicked hadden! Daarna was het tijd voor de echte zee. En je kan het al wel weer denken zeker: iemand moest de speciale uithangen en de voeten toch wel eens in de atlantische oceaan steken! Justin en ik stonden daar met onze trui aan. Op de terugweg nog maar eens genoten van een goed restaurantje en terug op weg naar Charlotte.

Maar als het zondag is moet het ook maandag worden en dat viel serieus tegen. Ik kon niet mee naar de luchthaven dus moesten afscheid nemen aan het appartement. De week dat ze hier waren is voorbij gevlogen, maar ik ben zo blij dat ik ze gezien heb. Dat ik ze eens heb kunnen vastpakken! Een dag na hun vertrek ben ik ook vertrokken: ik kon beginnen met werken dus ja, dan moet men keuzes maken.

Heb nu mijn eigen apartementje, veel staat er nog niet in maar ik trek mijn plan! Vele groetjes en tot de volgende

Reacties

Reacties

Silke

Hey meid, heb je al even niet meer gelezen, heb het echt super druk en ben 's avonds altijd pomp af, of hoe zeggen ze dat.
Ik ben wel heel blij dat jullie hebben genoten van jullie tijd met de familie! ik kan me voorstellen (of misschien toch niet helemaal) dat het echt deugd kan doen als je ze zo lang hebt moeten missen. En met alles wat dan in je leven gebeurt is.
Nu, als ik het goed begrijp, ben je op dit moment even niet bij je mannetje? Ben je dan terug naar Honduras?? In ieder geval super veel succes met je appartementje en je werk!
groetjes! en tot lees.. :) zoen*

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!