Een heel nieuw avontuur ...

Van kwaad naar ...

Vooral om iedereen op de hoogte te houden en zodat ik niet de hele tijd het hele verhaal moet vertellen wel hier een korte update van de situatie.

Wel, het ziet er eigenlijk niet zo goed uit. Er is zowat niets dat de weeën stopt of kan stoppen. Ze hebben al verschillende pillen gegeven, maar die blijken niet te werken. Verder heb ik maandag een hele dag in het ziekenhuisdoorgebracht met een IV (serum) en dat heeft ook niet gewerkt. Het heeft precies altijd een averechts effect op wat de bedoeling is.

De gynaecoloog komt elke dag langs om te kijken hoe het met mijen de tweeling gaat. Hij is vandaag al langs geweest en heb nu3 cm opening.Volgens hem kanhet voor deze week zijn, dat het ook kan zijn dat het pas voor over een maand is. Maar daar zit natuurlijk een erg groot verschil! Het is een 4 weken extra dat ze kunnen groeien en aansterken. Maandag, bij de laatste echo, is het gewicht van Emma geschat op 420 gram, dat van Tómas op 380 gram. Ze zijn nog veel te klein om nu te komen, ook al is er niets wat we nu nog verder kunnen doen. Buiten rusten natuurlijk!

Ik kan persoonlijk niets doen, maar Justin en mijn schoonbroer Ronal zet ik natuurlijk wel aan het werk. Ze wisselen een beetje af om voor mij te zorgen. Wat ik natuurlijk wel super vind, want het is niet zo vanzelfsprekend. Er moet ook gewerkt worden! Maar ondertussen kunnen de mannen wassen, koken, strijken, ... En daar is iedereen mee gediend natuurlijk! Al is het voor Justin niet altijd zo gemakkelijk. Hij loopt gespannen rond, heeft het moeilijk met de hele situatie en dat maakt dat hij niet erg veel praat. Het enige wat hij wil is een knuffel, heel de dag lang als het mogelijk was. Op dat gebied is hij een beetje hetzelfde als mij. Als het kon zou ik hem het liefst heel de dag dichtbij hebben!

Groetjes Stefanie

Reacties

Reacties

Niels van 't Hul

Veel sterkte gewenst, ik hoop echt dat alles goed komt en dat je je er zelf ook nog doorheen kunt slaan. Ik kan me (als man ;) ), alleen maar inbeelden hoe zwaar het voor je moet zijn.

Nogmaals sterkte gewenst!!

Nieke

hey Stefanie,

Veel sterkte gewenst voor jou en Justin en voor die boelekes van jou!

Noortje

We denken aan je Stefanie! Sterkte xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!