Een heel nieuw avontuur ...

Nachtje spoed

Hallo allemaal,

het moest er ooit eens van komen he. Wat moest er van komen? Wel, een bezoekje aan de spoedafdeling!! Zo weet ik ook hoe het hier in elkaar steekt.

Gisteravond had ik een beetje last van vanalles en nog wat. Alles deed pijn en voelde me ook maar wat slapjes. Kon van de hitte zijn (het was maar liefst 48 graden geweest!!) of misschien iets gegeten wat ik beter niet had gedaan of was ik gewoon te druk bezig geweest met vanalles en nog wat? In ieder geval ik voelde me slecht genoeg en heb een pilletje (ibuprofen) genomen tegen de pijn. Pedro, een goede kameraad, was hier. Hebben nog een spelletje poker gedaan en dan (na genoeg verlies van hem) besloten ermee te stoppen. Hij naar huis, ikke douchen en bed in. Al had dat pilletje wel iets anders in gedachten. Na de douche kreeg ik het benauwd, niet van de warmte maar het voelde alsof ik niet kon inademen. Elke keer ik wou starten met inademen slipte men keel toe. Rustig blijven in die situatie is niet mijn sterkste kant en opstaan om iemand te gaan roepen ging niet echt.

Heb Pedro opgebeld en gelukkig dat die wel snel doorhad dat er iets mis was aangezien ik niets kon zeggen en hij alleen maar piepgeluiden hoorde. En zo ben ik dus op spoed beland: bleek, blauwe lippen, bijna flauwvallend, in pyjama. Dus een infuus, zuurstof, wat buisjes bloed trekkenen nog een pilletje. Na 2 uur begon ik een beetje bij te komen van al dat avontuur. Blij dat ik het iets gemakkelijker had om te ademen, blij dat er iemand was die door had dat er iets mis was en blij dat die persoon mij niet alleen had gelaten in het ziekenhuis. Pfff, te veel comotie en emotie. Wat doet dat vies als je lucht te kort komt!

Om half 4 vanmorgen mocht ik eindelijk naar huis. Voor 10 lempiras (ongeveer 38 eurocent) wist ik het weer! De dokter zei dat het waarschijnlijk om een allergische reactie ging op de ibuprofen. Al heb ik er nog nooit problemen mee gehad, maar toch voorlopig pak ik het beter niet!

Hehe, geen zorgen dus. Ik leef nog!!

Groetjes

Reacties

Reacties

Silvie

Amai is wel verschieten denk ik! Dan wilt ge al goed doen door een pilletje te pakken en dan belandt ge op de spoed.. Al een geluk dat ge daar niet alleen waart he!
Soigneert u nog, en kijk maar uit met de pilletjes ;-)!
x

mama

hebt nu pas de computer aan gezet wat is dat weer verschieten. zijn druk bezig geweest met de beach . had eens gebeld . hoe is het nu

Silke

Wablief??? ma meid toch! al maar goed dat Pedro jou dan wat kent en dat hij niet te ver af was! En ook dat er iemand was voor jou!
wees in het vervolg dan maar voorzichtig! Ik hoop dat je je snel beter voelt! En ik hoop ook je snel weer eens te kunnen lezen op facebook!
dikke zoen*

oma

zo zie je maar weer hoe goed het is een vriend in de buurt te hebben bedank hem op tijd met een drankje of een etentje want je weet maar nooit hoe snel je hem weer nodig kunt hebben hopelijk duurt het heel lang maarja je weet noit he hou het gezond en groetjes van opa en oma doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!