Een heel nieuw avontuur ...

Alweer mei ...

Hallo nog eens allemaal,

De tijd vliegt zullen we maar zeggen! Het is alweer mei ... Soms verschiet ik er echt van hoe snel de dagen, weken en maanden voorbij gaan. Niet dat dat het allemaal gemakelijker maakt.

Emma en Tomas zouden al bijna 9 maanden zijn. Af en toevraag ik metoch af hoe het geweest zou zijn met onze twee bengels. Wat zou ikop dit moment aan het doen geweest zijn met hen? Hoe zouden ze eruit gezien hebben? Wat zouden ze al kunnen doen? Het blijft moeilijk ... Maar we moeten verder!

Ondertussen blijf ik zowat de hele tijd bezig. Heb ondertussen 19 leerlingen die gespreid komen over heel de dag. Van 's morgens tot 's avonds! Maar tegen de tijd dat ik stop met lesgeven ligt in Belgie al iedereen te snurken. En dat is af en toe en nadeel, in de week krijg ik niemand te pakken. De weekends zijn tegenwoordig ook al superdruk. In de kerk met de jongerengroep zijn we de afgelopen weken bezig geweest met een teatherstukje voor te bereiden voor moederdag en dat heeft wel wat tijd in beslag genomen. Dan zijn er ook nog d momenten dat er een misviering is. Het mindere deel van het weekend is, is dat er gewassen, gepoetst en gestreken moet worden. En daar heb ik alleen zaterdag de tijd voor. Op zondag wordt er hier niets gedaan. Zondag = rustdag!

Naar schoonmama ga ik bijna niet meer. De busreis is een stukje duurder geworden. Heen en terug moet ik nu 1 euro betalen! Te veel naar mijn goesting. Het is de laatste weken dan ook veel te warm geweest. Het ging hier niet onder de 40 graden! Het is dan ook volop zomer, nuja als het hier winter is zakthet ook niet onder de 25! Wat er dan af en toe ook nog eens bijkwam is dat we zonder water en elektriciteit zaten. En niet voor 2 minuten, niet voor een half uurtje of een uurtje. Maar dagen aan een stuk. Probeer het maar eens uit te houden! Op die dagen besef je pas hoeveel je werkelijk water en elektriciteit nodig hebt. Voor zowat alles ...

Morgen is het 7 mei ... verjaardag van mijn lieve mama. Zondag is het moederdag, speciale dag voor alle mama's. Dus ook voor de mijne! Maandag is het mama en papa hun trouwdag, al maar liefst 25 jaar samen! Je hebt genoeg redenen om te feesten mama, geniet er maar van. Ik hoop dat ik morgen even kan bellen of je tenminste een berichtje kan sturen. Maar via deze weg wil ik al laten weten dat ik het niet vergeten ben!

Groetjes xxx

Stefanie

Reacties

Reacties

papa

Dag mama in het buitenland,

Het heeft niet mogen zijn. Maar die korte, intense tijd is een gevoel en belevenis die niemand beter begrijpt als jij.
Eens mama, altijd mama.

We zouden je graag een bloemetje sturen, maar.......
We zouden je graag een cadeautje sturen, maar.......
We zouden je graag .......
We willen zoveel, wees tevreden met wat je hebt en ooit zal krijgen.

We sturen jou en Justin alle liefste wensen.

Vandaag denken we speciaal aan jullie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!